Violetta muzyka

niedziela, 3 listopada 2013

Hoy samos mas

HEJ :D

 Film z piosenką Hoy somos más:

 
 
 

Tekst do piosenki Hoy somos más:

Valió la pena todo hasta aquí
porque al menos te conocí

Valió la pena lo que vivimos
lo que soñamos
lo que conseguimos

Valió la pena, pude entender
que cada historia es una razón

Para estar juntos, para creer
para que suene nuestra canción

hoy somos tantos, hoy somos más
hoy más que nunca

¡Puedo volar!

Todo vuelve comenzar
Juntos, sin mirar atrás
Siente, sueña como yo
Vive, tu destino es hoy

Sabes, cuál es la verdad
¡Es el latido de tu corazón!
¡Sabes que lo puedes escuchar!
...¡Junto al mío!

Junto al mío!!

Yo se que puedo confiar en mí,
Quien soy ahora ya descubrí

El mundo es casi perfecto ya
y casi todo es mi realidad

No tengo miedo ya se quien soy,
se lo que busco y a donde voy...

Todo vuelve comenzar
Juntos, sin mirar atrás
Siente, sueña como yo
Vive, tu destino es hoy

Sabes, cuál es la verdad
¡Es el latido de tu corazón!
¡Sabes que lo puedes escuchar!
...¡Junto al mío!

Todo vuelve a comenzar
Juntos sin mirar atrás
Siente, sueña como yo
Vive...

Valió la pena
Todo hasta aquí.
 
 

 

Tłumaczenie piosenki Hoy somos más:
 

Opłaciło się dotąd wszystko
Bo przynajmniej cię poznałam.

Opłaciło się to, że żyjemy
To, że marzymy,
To, że osiągamy.

Opłaciło się, można sądzić,
Że każda historia jest powodem

By być razem, by wierzyć
Po to by brzmiała nasza piosenka

Dziś jest nas tylu, dzisiaj możemy więcej
Dzisiaj więcej niż kiedykolwiek

Mogę latać!

Wszystko zaczyna się od nowa
Razem, bez oglądania się
Czuj, marz jak ja
Żyj, twoje przeznaczenie jest dzisiaj

Wiesz jak jest naprawdę
To jest biciem twojego serca!
Wiesz, że możesz je usłyszeć!
... Razem z moim!

Razem z moim!

Wiem, że mogę uwierzyć w siebie
Odkryłam kim teraz jestem

Świat jest prawie doskonały już
i prawie wszystko jest moją rzeczywistością


Nie boje się, już wiem kim jestem
Wiem czego szukam i dokąd idę...

Wszystko zaczyna się od nowa
Razem, bez oglądania się
Czuj, marz jak ja
Żyj, twoje przeznaczenie jest dzisiaj

Wiesz jak jest naprawdę
To jest biciem twojego serca!
Wiesz, że możesz je usłyszeć!
... Razem z moim!

Wszystko zaczyna się od nowa
Razem, bez oglądania się
Czuj, marz jak ja
Żyj...

Jak dotąd opłaciło się wszystko.
 
Skąd można pobrać mp3 tej piosenki?
 
Aby rozpocząć pobieranie pliku, kliknij tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz