Violetta muzyka

czwartek, 5 grudnia 2013

Kraina Lodu cz. 1

Hej :d

Wiem, że dawno nie pisałam ale mama mi laptopa wzięła :(
 

Dziś pokaże wam zdjęcia z piosenki "Libre soy"

Oraz powiem kilka informacji o filmie "Kraina Lodu"

Zdjęcia z piosenki

"Libre Soy"

 



 









 



"KRAINA LODU" 

Kraj: USA
Gatunek:
Animacja, Familijny, Przygodowy
Czas trwania: 108
Premiera Polska: 2013-11-29
Premiera Świat: 2013-11-20
Dystrybutor w Polsce: Disney
 

  *zwiastun 1* 

 

   *zwiastun 2*  

 
Opis:
„Kraina lodu” to porywająca, pełna przygód animowana komedia adresowana do wszystkich z rodziny. Film został wyprodukowany w studiu animacyjnym Walta Disneya we współpracy z autorami „Zaplątanych”. Anna rusza na wielką wyprawę, by znaleźć swą siostrę Elsę, której magiczna moc zamknęła królestwo Arendelle w okowach trwającej zimy. W szukaniu towarzyszy jej Kristoff i jego wierny renifer Sven. Podczas misji ocalenia królestwa kumple zmierzą się z okropną pogodą, napotkają niebotyczne góry, tajemnicze trolle i zabawnego bałwana o imieniu Olaf. 
 

OBSADA (POLSKA WERSJA JĘZYKOWA)

ANNA (dialogi) ANNA CIEŚLAK

ANNA (wokal) MAGDALENA WASYLIK

ELSA (dialogi) LIDIA SADOWA

ELSA (wokal) KATARZYNA ŁASKA

HANS (dialogi) GRZEGORZ KWIECIEŃ

HANS (wokal) MARCIN JAJKIEWICZ

KRISTOFF (dialogi i wokal) PAWEŁ CIOŁKOSZ

OLAF (dialogi i wokal) CZESŁAW MOZIL

DUKE KRZYSZTOF DRACZ

KRÓL MIŁOGOST RECZEK

OAKEN JACEK KRÓL

PABBIE JANUSZ R. NOWICKI

 
 

 WYWIAD Z TINI <3

 

 Prawdopodobnie w niedzielę (8.12.13r) pojadę do kina na ten film i napiszę recenzję :D

 

 

6 komentarzy:

  1. a kiedy będzie recenzja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, nie byłam jeszcze na filmie jednak teraz mamy wolne i jeżeli uda się namówić rodziców to jeszcze w tym lub w następnym.

      Usuń
    2. ten film jest super! musisz pójsć

      Usuń
    3. Bardzo ci dziękuję za komentarz, jednak nie ma tego filmu już w kinach, obejrzałam go w internecie. Moją recenzję znajdziesz w tym poście: http://disney-violetta0.blogspot.com/2014/01/kraina-lodu-cz-2-recenzja.html - według mnie był GENIALNY!

      Usuń
    4. nom! fantastyczny prawda! oglądam go co tydzieni!
      super blog! jak zrobiłaś muze w tle?? i te nuty! nie mam bloga ale jestem ciekawa! ;)

      Usuń
    5. Dziękuję :) Muzyka: http://scmplayer.net/ Nutki:http://404bajery.pl/nutki.php

      Usuń