Violetta muzyka

środa, 26 marca 2014

Smutna wiadomość

Cześć. Mam dla was smutną wiadomość. Usuwam swój blog. Powód? Tajemnica...

Jednak zdradzę wam tylko część tajemnicy. Mój blog jest już teraz często odwiedzany - z czego się cieszę. Jednak ja bardzo lubię też inne seriale Disneya i chciałabym pisać o każdym. Stworzyłam niedawno nowy blog. Za nim usunę bloga wszystkie moje posty zostaną przekopiowane na moją nowy blog. Nazwy wam nie zdradzę. PROSZĘ O NIE KOPIOWANIE MOICH POSTÓW!

Pa :*** Blog zostanie usunięty za około miesiąc...

1 komentarz:

  1. Według mnie dziś najbardziej ważna w motoryzacji jest ekonomiczność danego samochodu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń