Violetta muzyka

poniedziałek, 20 stycznia 2014

10 faktów o Mercedes Lambre

10 faktów o Mercedes Lambre

  1. Kocham zwierzęta i najbardziej chciałabym mieć w domu kota.

  2. Gdybym nie była aktorką to chciałabym zostać nauczycielką teatralną.

  3. Nikt nie wie, że Facundo lepiej ode mnie potrafi grać na gitarze.

  4. Moją ulubioną porą jest noc, bo się śpi.

  5. Moje ulubione danie to pierogi.

  6. Mój ulubiony film to Królewna Śnieżka, bo jest piękna i dużo śpi.

  7. Podziwiam Loli Molina, lubię jej muzykę, ma piękny głos i jest super oryginalna.

  8. Naprawdę często zmieniam ulubiony zespół, ale tym razem jest to hiszpańska grupa Morod.

  9. Lubię odpoczywać w górach.

  10. Moją zaletą jest to, że jestem szczera, a moją wadą jest to, że jestem zbyt szczera.

 

Loli Molina

 
 

Morod

 

3 komentarze:

  1. Kocham Mercedes

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Mercedes Lambre jestem na msp nazywam się Fedemila lub Diemila zapraszejcie szczególnie vipy

    OdpowiedzUsuń