Violetta muzyka

środa, 29 stycznia 2014

Jakiej wiary jest Martina Stoessel?

Hola!!

Pewnie większość z was zastanawiała się jakiej wiary jest Martina.

*ZAKAZ KOPIOWANIA*

!post należy do bloga!

Martina Stoessel jest chrześcijanką- katoliczką, wskazują na to zdjęcia:

 
 

Tini na tym zdjęciu ma kolczyki z krzyżem.

 

 

Martina i jej chłopak z papieżem

Kiedy się przyjrzymy powyższemu zdjęciu to zobaczymy, że Peter (chłopak Tini) trzyma w ręku biały różaniec a Martina różowy!



 
 

Tini z rodziną w święta.

 

A więc Martina Stoessel jest katoliczką jak 92,7 obywateli Argentyny!

*ZAKAZ KOPIOWANIA*

!post należy do bloga!

Dziękuję za przeczytanie!
 
Zapraszam do komentowania!
 

Oglądaj Violettę od poniedziałku do piątku o 16:00 na Disney Channel!

 
 

10 komentarzy:

  1. TO supeer jest taka jak ja ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super też jestem katoliczką XD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jestem katoliczką

    OdpowiedzUsuń
  4. duzo to ty o niej nie napisalas

    OdpowiedzUsuń
  5. niedlugo to ty jej do szafy wejdziesz by wiedziec o niej jak naj wiecej heloow kazdy ma prawo do prywatnosci
    wy jej tak naprawde nie dajecie zyc nie moze nawet wyjsc gdzies z przyjaciolka bo zawsze ktos ja poprosi o autograf lub zdj albo jeszcze co innego no wiem tini kocha swoich fanow ale nie przesadajcie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Właśnie się zastanawiałam,jakiej jest wiary :3
    Podpisała: M@rtii.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. to nie twoja sprawa jakiej jest wiary to jest jej życie prywatne a nie twoje zostaw twoje przemyślenia dla siebie mogłaś w ten sposób obrazić tini !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mogła to zobaczyć i przetłumaczyć w tłumaczu

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciesze się bo moi rodzice mówili że jest satanistką

    OdpowiedzUsuń
  9. Tini jest może katoliczką... Okej. ja nie jestem..

    OdpowiedzUsuń