Violetta muzyka

niedziela, 19 stycznia 2014

Portugalska gra Violetta

Hej!

Na oficjalnej portugalskiej stronie Disneya można pograć sobie w gry z Violetty!

 

A to jest jedna z nich:

 

Tudo na minha música

(po polsku: Wszystko w mojej muzyce)
 
 
Jeżeli grasz pierwszy raz to po włączeniu gry kliknij na:
 
 
Następnie możemy wybrać którąś z piosenek:
 
 
 
Na początku przy każdej piosence jest odblokowana tylko jedna runda czyli łatwa
 
Klikamy na tą rundę
i pokazuje się nam instrukcja
 
 
 
Po zapoznaniu się z instrukcją klikamy kontynuuj
 
Gra polega na tym aby zebrać jak najwięcej nutek- punktów kursorem
 
 
 
Kiedy przegramy pokaże nam się:
 
 
 
Kiedy wygramy pokaże nam się:
 
 
Oraz kiedy wygramy odblokujemy następną rundę
 

 

Recenzja

Według mnie gra jest bardzo ciekawa, jest zgodna z tematyką. Dominują kolory: fioletowy, różowy, niebieski. Piosenki są z 1 sezonu. Zakochałam się w tej grze :D
Moja ocena: 5/5
 
Tą grę możecie znaleźć tutaj
 

Dzięki za przeczytanie

Zapraszam do komentowania!

 

*UWAGA*

Bardzo was przepraszam za długie nie pisanie ale po prostu ostatni czas był trudny bo miałam pełno sprawdzianów i wywiadówkę.
 
Pa :*
 
*ZAKAZ KOPIOWANIA*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz